MESTRE DIN ADHD


Vi har i løpet av flere år skapt en forståelse for ADHD gjennom å selv ha diagnosen men også med å være nysgjerrig og lese masse innen forskning, deltatt i forskningsgrupper, tatt kurs og selvfølgelig prøvd oss frem med ulike metoder for å mestre vår egen adhd.


Som en større gruppe har vi forstått at det er mange veier til Rom(e) og vi trenger alle individuell tilpasning og vi deler erfaringer også innad i gruppa som gir oss større forståelse for nettopp individet. 


Derfor ønsker vi å tilby deg tips, råd, veiledning og annet du måtte trenge for å mestre din ADHD i hverdagen.


Ta kontakt om du har spørsmål eller trenger veiledning.

ENDRING

Du sliter kanskje med å få fullført en bok du har hatt lyst til å lese lenge, ønsker å løpe maraton og setter i gang med et opplegg du klarer å holde i to dager, eller kanskje du bare aldri får disse forbannede klærne inn i skapet?

BALANSERING

Har du for mange lister,  forskjellige notatbøker, ustrukturert kalender eller ingen nedskrevne avtaler i det hele tatt?  Vi roter gjerne rundt, føler vi har glemt noe hele tiden og kommer gjerne ikke på det før det er for sent, med et  referat eller et anrop eller SMS med "hvor er du?".

ORGANISERING

Gjenspeiler sinnet ditt seg i hjemmet? Det blir totalt kaos om det ikke er noenlunde rene flater. Rot i skuffer og skap gjør at du mister oversikt?


Det kan være en avgjørende faktor for ukeshandelen eller avtalen du trenger finklær til..